18 de setembre del 2008

Acabo de fer el coc ràpid. Mmmmm...quina oloreta! Feu-lo, feu-lo!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

d'aqui la sento,men guardes un trosset?? BESITOS

Anònim ha dit...

PER CERT!! I LA FOTO D' AQUELL XIC TAN GUAPO ??

AKO ha dit...

Perfecte!! nosaltres ahir vam fer el paxaran, entre tots podem fer un berenaret..jeje
Passat pel meu blog!

Anònim ha dit...

quin dia mos trobem???

gemma ha dit...

jo prefereixo el souflé de xocolate, supos que esperaràs que baixe jo pa fer-lo,tat?

Anònim ha dit...

Dono fe q stava boníiiisim!! En tu, Neus, stem salvats! jeje... Fins dilluns!

Anònim ha dit...

gemma,encara espero que me contestes,el missatge que et vaig deixar al telefon, com va el plató??
entre souflé i souflé ja mos ho explicarás molts de besitos

saharien ha dit...

fa 4 anys que estic fent blogs, arriba Neus en lo bloc de marujeo i té més visites que la web del País ........quin pais...!